e-Rejestracja

Moduł e-Rejestracji pozwala Pacjentom SPZOZ w Mińsku Mazowieckim na:

  • Przegląd listy usług możliwych do realizacji w placówce Zamawiającego dla pacjenta,
  • Przegląd listy usług możliwych do rezerwacji przez Internet,
  • Możliwość zdalnego zgłoszenia wniosku o rezerwację terminu usługi z preferowanymi terminami (zakres dat, dni tygodnia, przed południem, po południu): do Pracowni Diagnostycznej lub Gabinetu Lekarskiego,
  • Umożliwia określenia celu wizyty u lekarza, z podziałem na: przypadek nagły incydentalny, stan nagły przy chorobie przewlekłej, wizytę kontrolną, wizytę po kolejną receptę, wizytę po skierowanie na badanie specjalistyczne,
  • Udostępnienie danych o zaplanowanych wizytach i usługach,
  • Prezentacja informacji o stanie usługi (zaplanowana, anulowana, wykonana),
  • Możliwość wydruku potwierdzenia rezerwacji: data i godzina usługi, imię i nazwisko pacjenta, numer rezerwacji, miejsce wykonania usługi, informacje dodatkowe dla pacjenta,
  • Dostęp do informacji o lokalizacji miejsca wykonania usługi,
  • Możliwość odwołania rezerwacji.

Przed skorzystaniem z wyżej wymienionych funkcjonalności Pacjent musi zapoznać się z regulaminem a następnie zarejestrować się wypełniając wniosek który następnie należy złożyć w Statystyce. O dalszych krokach postępowania pacjent zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. . Jeżeli Pacjent posiada już konto w systemie e-ZOZ może zalogować się do niego. Podręcznik użytkownika modułu e-Rejestracji dostępny jest pod linkiem.

W trakcie korzystania z e-Rejestracji prosimy pamiętać na następujące zagadnieniach bezpieczeństwa informatycznego:

  • Przed logowaniem do systemu należy sprawdzić, czy adres strony logowania Użytkownika do systemu to: https://e-rejestracja.spzozmm.pl:8443/mol/servlet/app.erejestracja.Erej_login,
  • Zweryfikować, czy strona jest zabezpieczona ważnym certyfikatem wystawionym przez firmę Unizeto Technologies,
  • Czytać uważnie pojawiające się w przeglądarce komunikaty o alertach bezpieczeństwa,
  • Nigdy nie ignorować ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie,
  • Zawsze wylogowywać się z systemu używając linka "Wyloguj".

 

Najczęściej Zadawane pytania.

1) Jak zarejestrować swoje dziecko, które jeszcze nie ma dowodu osobistego?
Odp: Wniosek wypełniamy na siebie, ale zaznaczamy że chcemy dostęp do konta dla innej osoby, oraz przy składaniu wniosku trzeba pokazać dokumenty potwierdzające ze jesteśmy rodzicami.

2) Czy na jednego e-maila można zarezerwować więcej niż jedną osobę?
Odp: Nie, jeden mail to jedna osoba, w przypadku dzieci jest podobnie, na każde dziecko trzeba mieć oddzielnego maila.

3) Co jaki czas jest aktualizowany harmonogram pracy lekarzy?
Odp: harmonogram i wolne miejsca są aktualizowane na bieżąco. Trzeba jednak pamiętać, że nie cały harmonogram pracy lekarzy jest dostępny dla e-rejestracji, zazwyczaj jest to 2 ostatnie godziny pracy lekarzy

4) Z jakim wyprzedzeniem mogę zapisać do lekarza POZ
Odp: Do lekarza POZ można zapisać się tylko w dniu wizyty.

 

Pomoc i informacja dostępna jest pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.

Dodatkowe informacje